Klachten bespreken

Zorg en dienstverlening kunnen altijd beter, daarvan zijn wij overtuigd. Geef ons de kans om te verbeteren. Spreek ons persoonlijk aan met alles wat u hoog zit. Wij zijn u daar nu al dankbaar voor.

Wat doet u met een klacht?
Het kan gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. Bespreekt u dit dan eerst met de medewerker waarbij de klacht is ontstaan. Lukt dat niet? Bespreek de situatie dan met de teamleider.

Als uw klacht naar uw mening niet goed is behandeld, kunt u terecht bij de manager zorg en behandeling en uiteindelijk bij de directeur-bestuurder.

Komt u er samen niet uit? Dan kunt u ook een beroep doen op de klachtencommissie. Deze commissie kan bemiddelen bij individuele klachten en moet proberen tot een goede oplossing te komen.

Bekijk hier de interne klachtenregeling Cliënten.

 

 

 
   
   
 

Contact

Uw aanspreekpunt voor de klachtencommissie locatie De Hoge Hof?
 

Bel met mevrouw Gee van Lomwel

(bereikbaar tussen 18.00 en 19.00 uur)

0488-452467